Avizarea si inregistrarea reclamatiilor/petitiilor:


• in scris, prin depunerea la sediul central din str.Paul Urechescu nr.2, sector 2, Bucuresti al ATE INSURANCE ROMANIA SA
• telefonic, apeland 021.3106811-14
• prin sistemul online, la adresa office@ateinsurance.ro

Asiguratul are si urmatoarele alternative :

Avizarea directa la sediul central al ASF, Splaiul Independenţei nr. 15, sector 5, cod poştal 050092, Bucureşti sau prin
email – office@asfromania.ro



Sesizari / Reclamatii


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nota: Campurile cu * sunt obligatorii!

 


Procedura interna privind primirea, solutionarea si evidenta petitiilor
Procedura interna privind primirea, solutionarea si evidenta petitiilor. Anexa1
Procedura interna privind primirea, solutionarea si evidenta petitiilor. Anexa1

Informatii despre stadiul solutionarii petitiilor pot fi solicitate la numerele de telefon sau adresa de email din sectiunea Contact.
& Anul precedent Perioada de raportare: 1 ianuarie - luna curenta (cumulat) Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare
Luna 1 Luna 2 Luna 3
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz 2 0 0 0 0
Numarul total de petitii intemeiate (solutionate favorabil), inregistrate unic per petent si per caz 1 0 0 0 0
Numar total de petitii intemeiate (solutionate favorabil) referitoare la dosare de dauna 1 0 0 0 0
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate 1 0 0 0 0
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz 1 0 0 1 0

Noutati


 

© Copyright ATE Insurance Romania



Site creat de InOffice - Mentenanță oferită de IPExpert.ro